SERWIS NAGRZEWNIC POWIETRZA


Serwis CONDESA to zespół fachowców wyspecjalizowanych w naprawie i konserwacji nagrzewnic powietrza, kotłów c.o., palników wentylatorowych itp.. zasilanych OLEJEM, GAZEM oraz PRĄDEM.
Zaplecze serwisu stanowi bogato wyposażony warsztat części zamiennych. Zaopatrują się w nim firmy serwisowe i klienci z obszaru całego kraju.

W trosce o zagwarantowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń grzewczych firma CONDESA pragnie zaproponować Państwu usługi w zakresie konserwacji i stałego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Pozwoli to na utrzymanie urządzenia w dobrym stanie technicznym.

Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z usług naszej firmy, masz pewność, że oddajesz swoje urządzenie w ręce wykwalifikowanych serwisantów, posiadających wieloletnie doświadczenie w serwisie urządzeń grzewczych. Posiadamy AUTORYZACJĘ producentów wiodących marek sprzętu grzewczego.

Regularne przeglądy urządzeń grzewczych zapewniają maksymalną wydajność i minimalizują ryzyko wystąpienia awarii !!!

Przegląd techniczny urządzeń grzewczych obejmuję:


        • Sprawdzenie szczelności oraz drożności przewodów paliwowych
        • Regulacja ciśnienia układu paliwowego
        • Sprawdzenie połączeń elektrycznych zasilania oraz sterowania
        • Sprawdzenie ustawień urządzeń regulujących (termostat pomieszczeniowy, sterownik itp.)
        • Wymiana filtrów powietrza (nagrzewnice niskociśnieniowe) oraz paliwa
        • Płukanie zbiornika paliwa
        • Wymiana dyszy paliwa (urządzenia wysokociśnieniowe)
        • Dokonanie drobnych napraw


CENNIK USŁUG SERWISOWYCH ORAZ KOSZTÓW EKSPERTYZY
Naprawa nagrzewnicy olejowej bez odprowadzenia spalin do 50 kW 190 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy olejowej bez odprowadzenia spalin powyżej 50 kW 350 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy olejowej z odprowadzeniem spalin do 20 kW 190 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy olejowej z odprowadzeniem spalin powyżej 20 kW 350 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy powietrza z palnikiem wentylatorowym 550 PLN netto + koszt części
Przegląd / naprawa palnika olejowego 490 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy elektrycznej do 5 kW 60 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy elektrycznej powyżej 5 kW 110 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy gazowej do 15 kW 60 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy gazowej od 15 kW
90 PLN netto + koszt części
Naprawa nagrzewnicy gazowej powyżej 50 kW
190 PLN netto + koszt części
Naprawa osuszacza powietrza (mały) do 20l/24h
120 PLN netto + koszt części
Naprawa osuszacza powietrza (duży) od 20l/24h
190 PLN netto + koszt części
Płukanie zbiornika paliwa (nagrzewnice olejowe) 60 PLN netto
Przegląd / naprawa klimatyzatora przenośnego 190 PLN netto + koszt części
Koszt wyceny / diagnozy nagrzewnicy olejowej
110 PLN netto + koszt części
Koszt wyceny / diagnozy nagrzewnicy gazowej
30 PLN netto + koszt części
Koszt wyceny / diagnozy nagrzewnicy elektrycznej
30 PLN netto + koszt części

Koszt magazynowania naprawionego urządzenia po 14 dniu

(od momentu poinformowaniu klienta przez serwis o zakończeniu naprawy)
15 PLN netto/1szt./dobę


  Cennik: cennik_usług_serwisowych.pdf



 

Okresowy przegląd nagrzewnic powietrza - podstawowe zasady konserwacji



Jesienne zimne poranki coraz częściej przypominają o tym, że zima zbliża się wielkimi krokami. Przygotowując się na nadejście mroźnej pogody warto sprawdzić stan techniczny urządzeń, które w ubiegłym roku pomagały nam walczyć z zimnem. Przenośne nagrzewnice powietrza, choć w większości odporne na trudne warunki, wymagają również konserwacji. 

Podstawowej oceny urządzenia możemy zazwyczaj dokonać samodzielnie. Warto sprawdzić przede wszystkim, jaki jest ogólny stan nagrzewnicy - jej czystość, wygląd obudowy i przewodów zasilających. W przypadku nagrzewnic olejowych konieczne jest sprawdzenie zbiornika z paliwem, czy nie zalega w nim olej lub woda. Jeśli w zbiorniku zalega olej to koniecznie należy sprawdzić, jakiej jest on jakości. Liczne zanieczyszczania zbiornika w wyniku nie używania urządzenia przez dłuższy okres czasu mogą powodować nieprawidłową pracę, a nawet doprowadzić do poważnych awarii. 

Nie zaszkodzi także sprawdzić filtr paliwa oraz filtry powietrza w przypadku niskociśnieniowych nagrzewnic olejowych, a przy nagrzewnicach gazowych - stan reduktora, przewodów gazowych oraz szczelność połączeń. Dodatkowo, przed włączeniem nagrzewnicy gazowej warto też upewnić się, czy w butli znajduje się gaz. Paradoksalnie, pusta butla jest najczęściej powodem kłopotów z uruchomieniem. 

Samodzielnie można, więc bez problemu wyczyścić kratki wlotowe, zbiornik, filtr paliwa oraz powietrza czy po prostu obudowę.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu


Najważniejszym elementem przygotowania nagrzewnicy do ponownej pracy jest sprawdzenie czy jej stan techniczny nie zagraża naszemu bezpieczeństwu. Podłączenie niesprawnej nagrzewnicy może spowodować nie tylko uszkodzenie samego urządzenia, ale także zagrażać zdrowiu lub życiu ludzi pracujących w jej otoczeniu - ostrzega Marcin Czerwiński - doradca techniczny w firmie MCS Central Europe, produkującej mobilne nagrzewnice powietrza Master. 

W przypadku jakichkolwiek podejrzeń, ze nagrzewnica może być niesprawna należy udać się do najbliższego punktu serwisowego. Zadymiona obudowa, ocierający się o nią wentylator, ślady wycieku paliwa lub jego nieczyste spalanie (objawia się białym lub czarnym dymem), to jedne z wielu powodów, dla których koniecznie trzeba oddać urządzenie w ręce specjalisty.

Standardowy przegląd


W przypadku nagrzewnic gazowych serwisanci najczęściej sprawdzają termopary i elektrozawory oraz stan systemu zapłonowego. Właściciele nagrzewnic olejowych mogą natomiast spodziewać się regulacji ciśnienia, czyszczenia palnika, komory spalania lub wymiany zużytych lub niesprawnych części takich, jak np. filtr paliwa lub filtry powietrza. Sprawdzeniu poddawane są zazwyczaj elementy sterujące oraz regulujące pracę urządzenia, jak również np. szczelność i drożność przewodów paliwowych. 

Planując ponowne uruchomienie nagrzewnicy po dłuższym okresie jej nie użytkowania należy wziąć pod uwagę kilka ważnych elementów. Wiele zależy od tego, w jakim stopniu była ona eksploatowana do tej pory. Z pewnością urządzenia pracujące po kilka godzin dziennie przez całą zimę będą wymagały bardziej wnikliwego przeglądu niż te używane sporadycznie, w wyjątkowych sytuacjach. Do autoryzowanego serwisu powinien udać się każdy, kto ma jakiekolwiek wątpliwości, co do pracy urządzenia oraz w przypadku widocznych usterek i złego stanu technicznego urządzenia.

Autoryzowany serwis


Pamiętajmy też, że jeśli nagrzewnica jest stosunkowa nowa, wiele napraw może podlegać jeszcze gwarancji. Dla własnego bezpieczeństwa lepiej nie eksperymentować i nie próbować samodzielnej konserwacji, jeśli ewidentnie wymaga ona oceny specjalisty. Warto podkreślić, że korzystając z autoryzowanych punktów serwisowych mamy gwarancję, że nasze urządzenie zostanie sprawdzone przez fachowców, a części zamienne będą oryginalne. W ten sposób możemy mieć pewność, że nagrzewnica popracuje jeszcze przez kolejne sezony grzewcze.




Jesienne zimne poranki coraz częściej przypominają o tym, że zima zbliża się wielkimi krokami. Przygotowując się na nadejście mroźnej pogody warto sprawdzić stan techniczny urządzeń, które w ubiegłym roku pomagały nam walczyć z zimnem. Przenośne nagrzewnice powietrza, choć w większości odporne na trudne warunki, wymagają również konserwacji. 

Podstawowej oceny urządzenia możemy zazwyczaj dokonać samodzielnie. Warto sprawdzić przede wszystkim, jaki jest ogólny stan nagrzewnicy - jej czystość, wygląd obudowy i przewodów zasilających. W przypadku nagrzewnic olejowychkonieczne jest sprawdzenie zbiornika z paliwem, czy nie zalega w nim olej lub woda. Jeśli w zbiorniku zalega olej to koniecznie należy sprawdzić, jakiej jest on jakości. Liczne zanieczyszczania zbiornika w wyniku nie używania urządzenia przez dłuższy okres czasu mogą powodować nieprawidłową pracę, a nawet doprowadzić do poważnych awarii. 

Nie zaszkodzi także sprawdzić filtr paliwa oraz filtry powietrza w przypadku niskociśnieniowych nagrzewnic olejowych, a przy nagrzewnicach gazowych - stan reduktora, przewodów gazowych oraz szczelność połączeń. Dodatkowo, przed włączeniem nagrzewnicy gazowej warto też upewnić się, czy w butli znajduje się gaz. Paradoksalnie, pusta butla jest najczęściej powodem kłopotów z uruchomieniem. 

Samodzielnie można, więc bez problemu wyczyścić kratki wlotowe, zbiornik, filtr paliwa oraz powietrza czy po prostu obudowę.