Nagrzewnica gazowa Master model BLP53M jest to jeden z najbardziej popularnych modeli. Urządzenie posiada płynną regulację mocy (36-53kW) oraz manualny zapłon. Dość w krótkim czasie wytwarza dużą ilość ciepłego powietrza pozwalając ogrzać pomieszczenie. Urządzenie jest jest efektownym i niezawodnym sposobem grzania, a stosowanie jest niezwykle opłacalne (zużycie gazu przy max. mocy to 3,78 kg/h). Przenośna nagrzewnica gazowa dobrze się sprawdzi na dobrze wentylowanych obszarach takich jak fabryki. magazyny, place budowy. W kartonie oprócz urządzenia znajdziemy reduktor ciśnienia gazu, 1,5 m. przewód gazowy oraz instrukcję.
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
Bv 110E o mocy 33 kW i przepływie powietrza 1 800 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 65 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 3,3 kg/h.
Nagrzewnice olejowe bez odprowadzenia spalin to wysoce wydajne urządzenia zapewniające stały dopływ dużych ilości ogrzanego powietrza tam, gdzie jest ono pożądane. Doskonale nadają się do otwartych lub dobrze wentylowanych powierzchni, takich jak fabryki, magazyny lub na tereny budów. Nagrzewnice bez odprowadzenia spalin firmy Master są zarówno wydajne, trwałe, jak i bezpieczne i proste w obsłudze.
Termostat przegrzania
Wysokiej jakości pompa paliwa
Wychłodzenie urządzenia po wyłączeniu
Przezroczysty, zewnętrzny filtr paliwa
Możliwość podłączenia podgrzewacza paliwa
Duży przepływ powietrza
Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
Trzy filtry oleju: filtr w pompie paliwa, filtr ssania
oraz filtr na wlewie
Silnik z zabezpieczeniem termicznym
Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
Komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej
Zbiornik ze wskaźnikiem poziomu oleju
Zestaw kół w standardzie
Łatwa konserwacja dzięki zastosowaniu pompy zewnętrznej
Mocna i wytrzymała konstrukcja
Kontrolka LED
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
https://condesa.pl/img/cms/master/Nagrzewnicebezodprowadzenia/B3575CED/desc_mobile_direct_heaters_b35_b70.gif
Duży przepływ powietrza 900 m3/h oraz moc 44 kW pozwala na szybkie ogrzanie pomieszczeń i przestrzeni półotwartych. Dużą zaletą tej nagrzewnicy jest stabilna, specjalnie wyprofilowana, wytrzymała obudowa odporna na pracę w ciężkich warunkach. Wszystkie komponenty zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić bezawaryjne działanie przez długi okres czasu niezależnie od stopnia eksploatacji. Nagrzewnica B 150 posiada m.in. elektroniczną kontrolkę płomienia, silnik z zabezpieczeniem termicznym oraz wysokiej jakości komorę spalania wykonaną ze stali nierdzewnej. Wygodny uchwyt oraz koła umożliwiają swobodne ustawienie urządzenia w dowolnym miejscu, a wbudowany 44 litrowy zbiornik paliwa zapewnia kilka godzin ciągłej pracy. |
| | |
Nagrzewnica
MASTER B 150 nie wymaga skomplikowanej instalacji i jest gotowa do pracy natychmiast po uruchomieniu. Sam panel sterowania jest prosty w obsłudze, a dodatkowo na urządzeniu znajduje się czytelna instrukcja, jak krok po kroku przygotować urządzenie do pracy. Do nagrzewnicy można podłączyć termostat pomieszczeniowy (mechaniczny lub elektroniczny), który pozwala sprawnie kontrolować temperaturę w pomieszczeniu oraz znacznie obniża koszty eksploatacji poprzez zmniejszenie zużycia paliwa. Konserwacja urządzenia jest także bardzo łatwa, dzięki czemu nie powoduje ona długich przerw w prowadzonych pracach.
Nagrzewnica
MASTER B 150 nie wymaga skomplikowanej instalacji i jest gotowa do pracy natychmiast po uruchomieniu. Sam panel sterowania jest prosty w obsłudze, a dodatkowo na urządzeniu znajduje się czytelna instrukcja, jak krok po kroku przygotować urządzenie do pracy. Do nagrzewnicy można podłączyć termostat pomieszczeniowy (mechaniczny lub elektroniczny), który pozwala sprawnie kontrolować temperaturę w pomieszczeniu oraz znacznie obniża koszty eksploatacji poprzez zmniejszenie zużycia paliwa. Konserwacja urządzenia jest także bardzo łatwa, dzięki czemu nie powoduje ona długich przerw w prowadzonych pracach.
Duży przepływ powietrza 900 m3/h oraz moc 44 kW pozwala na szybkie ogrzanie pomieszczeń i przestrzeni półotwartych. Dużą zaletą tej nagrzewnicy jest stabilna, specjalnie wyprofilowana, wytrzymała obudowa odporna na pracę w ciężkich warunkach. Wszystkie komponenty zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić bezawaryjne działanie przez długi okres czasu niezależnie od stopnia eksploatacji. Nagrzewnica B 150 posiada m.in. elektroniczną kontrolkę płomienia, silnik z zabezpieczeniem termicznym oraz wysokiej jakości komorę spalania wykonaną ze stali nierdzewnej. Wygodny uchwyt oraz koła umożliwiają swobodne ustawienie urządzenia w dowolnym miejscu, a wbudowany 44 litrowy zbiornik paliwa zapewnia kilka godzin ciągłej pracy. |
| | |
Duży przepływ powietrza 900 m
3/h oraz moc 44 kW pozwala na szybkie ogrzanie pomieszczeń i przestrzeni półotwartych. Dużą zaletą tej nagrzewnicy jest stabilna, specjalnie wyprofilowana, wytrzymała obudowa odporna na pracę w ciężkich warunkach. Wszystkie komponenty zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić bezawaryjne działanie przez długi okres czasu niezależnie od stopnia eksploatacji. Nagrzewnica
B 150 posiada m.in. elektroniczną kontrolkę płomienia, silnik z zabezpieczeniem termicznym oraz wysokiej jakości komorę spalania wykonaną ze stali nierdzewnej. Wygodny uchwyt oraz koła umożliwiają swobodne ustawienie urządzenia w dowolnym miejscu, a wbudowany 44 litrowy zbiornik paliwa zapewnia kilka godzin ciągłej pracy.
Duży przepływ powietrza
Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
Dwa filtry oleju: filtr zbiornika oleju oraz filtr ssania
Silnik z zabezpieczeniem termicznym
Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
Komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej
Zbiornik ze wskaźnikiem poziomu oleju
Łatwy transport
Łatwa obsługa i konserwacja
Mocna i wytrzymała konstrukcja
Nagrzewnica
MASTER B 150 nie wymaga skomplikowanej instalacji i jest gotowa do pracy natychmiast po uruchomieniu. Sam panel sterowania jest prosty w obsłudze, a dodatkowo na urządzeniu znajduje się czytelna instrukcja, jak krok po kroku przygotować urządzenie do pracy. Do nagrzewnicy można podłączyć termostat pomieszczeniowy (mechaniczny lub elektroniczny), który pozwala sprawnie kontrolować temperaturę w pomieszczeniu oraz znacznie obniża koszty eksploatacji poprzez zmniejszenie zużycia paliwa. Konserwacja urządzenia jest także bardzo łatwa, dzięki czemu nie powoduje ona długich przerw w prowadzonych pracach.