WYSOKOCIŚNIENIOWA OLEJOWA NAGRZEWNICA POWIETRZA Z ODPROWADZENIEM SPALIN MASTER B 360 111 KW
| Nagrzewnice olejowe bez odprowadzenia spalin to wysoce wydajne urządzenia zapewniające stały dopływ dużych ilości ogrzanego powietrza tam, gdzie jest ono pożądane. Doskonale nadają się do otwartych lub dobrze wentylowanych powierzchni, takich jak fabryki, magazyny lub na tereny budów. Nagrzewnice bez odprowadzenia spalin firmy Master są zarówno wydajne, trwałe, jak i bezpieczne i proste w obsłudze.
|
Nagrzewnica B360 o mocy 111 kW i przepływie powietrza 3 300 m3/h to model z serii nagrzewnic wysokociśnieniowych Master wyposażona w pompę paliwową. Urządzenie charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 105 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 8,83 kg/h.
Konstrukcja nagrzewnicy B 360 jest dopracowana w najmniejszym nawet szczególe, aby zapewnić jej wysoką funkcjonalność i bezawaryjne działanie. Komora spalania została wykonana ze stali nierdzewnej, zastosowano trzy filtry oleju: filtr w pompie paliwa, filtr ssania i filtr na wlewie, a zewnętrzna pompa ułatwia konserwację. Nowością jest tzw. snorkel - innowacyjne rozwiązanie w systemie odpowietrzania zbiornika paliwa umożliwiające szczelne zamknięcie wlewu i brak przecieku oleju.
Dodatkowo zaleca się także podłączenie termostatu pomieszczeniowego (mechanicznego lub elektronicznego), aby kontrolować temperaturę wewnątrz pomieszczenia i zminimalizować koszty związane ze spalaniem paliwa. Inne przydatne akcesoria to np. podgrzewacz paliwa, rura i okap kominowy do odprowadzania spalin wykonane ze stali nierdzewnej oraz specjalny pokrowiec przeciwdeszczowy podnoszący stopień ochrony do IP 44 – przydatny zwłaszcza, gdy urządzenie pracuje przez większość czasu na zewnątrz.
- Termostat przegrzania
- Wysokiej jakości pompa paliwa
- Wychłodzenie urządzenia po wyłączeniu
- Przezroczysty, zewnętrzny filtr paliwa
- Możliwość podłączenia podgrzewacza paliwa
- Duży przepływ powietrza
- Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
- Trzy filtry oleju: filtr w pompie paliwa, filtr ssania oraz filtr na wlewie
- Silnik z zabezpieczeniem termicznym
- Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
- Komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej
- Zbiornik ze wskaźnikiem poziomu oleju
- Zestaw kół w standardzie
- Łatwa konserwacja dzięki zastosowaniu pompy zewnętrznej
- Mocna i wytrzymała konstrukcja
- Kontrolka LED
- 24 miesięczna gwarancja
| - Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
- Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
- Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
- Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
|
MAGAZYNY | WARSZTATY | BUDOWY | SZKLARNIE | HALE | NAMIOTY |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
Bv 110E o mocy 33 kW i przepływie powietrza 1 800 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 65 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 3,3 kg/h.
WYSOKOCIŚNIENIOWA OLEJOWA NAGRZEWNICA POWIETRZA Z ODPROWADZENIEM SPALIN MASTER BV 290 E 81 KW
| Nagrzewnice olejowe z odprowadzeniem spalin to wysoce wydajne urządzenia zapewniające dopływ w 100% czystego, suchego i pozbawionego dymu ciepłego powietrza. Doskonale nadają się do miejsc, w których wentylacja jest ograniczona, takich jak sklepy, namioty imprezowe, bary szybkiej obsługi czy hale wystawowe. Mogą być stosowane z elastycznymi przewodami pozwalającymi na szybkie i łatwe rozprowadzenie ciepłego powietrza.
|
Bv 290E o mocy 81 kW i przepływie powietrza 3 300 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 105 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 8,1 kg/h.
Konstrukcja nagrzewnicy BV 290E jest dopracowana w najmniejszym nawet szczególe, aby zapewnić jej wysoką funkcjonalność i bezawaryjne działanie. Komora spalania została wykonana ze stali nierdzewnej, zastosowano trzy filtry oleju: filtr w pompie paliwa, filtr ssania i filtr na wlewie, a zewnętrzna pompa ułatwia konserwację. Nowością jest tzw. snorkel - innowacyjne rozwiązanie w systemie odpowietrzania zbiornika paliwa umożliwiające szczelne zamknięcie wlewu i brak przecieku oleju.
Do nagrzewnicy można podłączyć giętki przewód o długości 7,6 m rozprowadzający ciepłe powietrze w trudno dostępne miejsca i na wyższe kondygnacje. Dodatkowo zaleca się także podłączenie termostatu pomieszczeniowego (mechanicznego lub elektronicznego), aby kontrolować temperaturę wewnątrz pomieszczenia i zminimalizować koszty związane ze spalaniem paliwa. Inne przydatne akcesoria to np. podgrzewacz paliwa, rura i okap kominowy do odprowadzania spalin wykonane ze stali nierdzewnej oraz specjalny pokrowiec przeciwdeszczowy podnoszący stopień ochrony do IP 44 – przydatny zwłaszcza, gdy urządzenie pracuje przez większość czasu na zewnątrz.
- Czyste ciepłe powietrze
- Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
- Możliwość podłączenia giętkich przewodów
- Możliwość odprowadzania spalin
- Duży przepływ powietrza
- Termostat przegrzania
- Termostat wychłodzenia
- Przezroczysty, zewnętrzny filtr paliwa
- Trzy filtry oleju: filtr w pompie paliwa, filtr ssania oraz filtr na wlewie
- Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
- Wymiennik ciepła
- Komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej
- Zbiornik ze wskaźnikiem poziomu oleju
- Zestaw kół w standardzie
- Łatwa konserwacja dzięki zastosowaniu pompy zewnętrznej
- Mocna i wytrzymała konstrukcja
- Kontrolka LED
- 24 miesięczna gwarancja
- Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
- Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
- Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
- Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
MAGAZYNY | WARSZTATY | BUDOWY | SZKLARNIE | HALE | NAMIOTY |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
V 77 o mocy 20 kW i przepływie powietrza 1 550 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 36 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 1,67 kg/h. |
Bv 110E o mocy 33 kW i przepływie powietrza 1 800 m3/h to model z serii nagrzewnic MASTER BV z wymiennikiem ciepła. Charakteryzuje go kompaktowa obudowa i ergonomiczna konstrukcja ułatwiająca użytkowanie i transport – zwłaszcza wygodny uchwyt i duże, stabilne koła. Zbiornik paliwa o pojemności 65 l zapewnia ciągłość pracy przez kilkanaście godzin – średnie zużycie paliwa to 3,3 kg/h.
Nagrzewnice olejowe bez odprowadzenia spalin to wysoce wydajne urządzenia zapewniające stały dopływ dużych ilości ogrzanego powietrza tam, gdzie jest ono pożądane. Doskonale nadają się do otwartych lub dobrze wentylowanych powierzchni, takich jak fabryki, magazyny lub na tereny budów. Nagrzewnice bez odprowadzenia spalin firmy Master są zarówno wydajne, trwałe, jak i bezpieczne i proste w obsłudze.
Termostat przegrzania
Wysokiej jakości pompa paliwa
Wychłodzenie urządzenia po wyłączeniu
Przezroczysty, zewnętrzny filtr paliwa
Możliwość podłączenia podgrzewacza paliwa
Duży przepływ powietrza
Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
Trzy filtry oleju: filtr w pompie paliwa, filtr ssania
oraz filtr na wlewie
Silnik z zabezpieczeniem termicznym
Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
Komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej
Zbiornik ze wskaźnikiem poziomu oleju
Zestaw kół w standardzie
Łatwa konserwacja dzięki zastosowaniu pompy zewnętrznej
Mocna i wytrzymała konstrukcja
Kontrolka LED
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.
1)Po uruchomieniu nagrzewnicy sprężone powietrze zasysa paliwo ze zbiornika.
2)Rozpylone paliwo, w kontakcie z elementem zapłonowym zapala się w komorze spalania.
3)Spalane paliwo miesza się z przepływającym ciągiem powietrza wytworzonym przez wentylator.
4)Przepływający ciąg powietrza nagrzewa się i wraz ze spalinami wydobywa się na zewnątrz.